MONAKO

Kdo neviděl stories, tak tato fotka vznikla, když jsem zahlídla už asi třetí top vyhlídku a střihla to přes plnou (pššt) na mini parkovišťátko🤷🏻‍♀️ Tam jsem zjistila, že k vyhlídce je to zavřený a je tam dokonce ostnatý drát. Cca par metrů výš bylo několik policajtů🤷🏻‍♀️ ale to bych nebyla já, abych @pajinkamezzeiova stejně nepřemluvila ať nedělá ženu a prostě to risknem😜

Z vyhlídky se nám moc líbil přístav u pláže a rozhodly jsme se, že auto necháme nahoře, ať nemusíme nikde hledat parking a vydáme se ,,ten kousek“ pěšky:)) Cca po 3 km, kdy jsme šly největšíma serpertínama a přiblížily se k pláži cca o 200m jsme to vzdaly 🙏🏻😂 Pro nejrychlejší řešení návratu jsme se rozhodly stopnout si nějaké auto, které jede nahoru. A tak nějak … zastavilo hned to první 😂 Mladší pán s mimčem v sedačce nám sice nerozuměl ani slovo, ale slovu stop u našeho auta naštěstí ano🙏🏻😂

Po chvilce dorazíme do našeho hotelu, kde se nás pan recepční ptá, zda opravdu chceme ten LARGE bed. My s Pájou že ano, on s pozvednutým obočím nás nejspíš označil za lesby🙏🏻😂 (to jsme totiž ještě nevěděly, že jeho LARGE bed znamená 1,5 lůžko). Jdeme si tedy pro věci do auta a jak táhneme kufry a naše tašky s jídlem pro celou rodinu na minimálně na týden (každá), tak se nás pro změnu ptá, zda opravdu zůstáváme jen jednu noc 🤷🏻‍♀️my že ano a už se soukáme do výtahu o velikosti 1m2😂🙏🏻 málem se tam nevešel ani kufr, natož my dvě🤷🏻‍♀️ Tím pádem jsme poslaly kufry výtahem a čekaly na ně nahoře 😂

NICE

Vyjeli jsme kolem 16:00 z Prahy s tím, že někde ve Švýcarsku nám blikla kontrolka tankování s dojezdem 80km. Pohoda ne? První benzinka kam mě Pája poslala byla zavřená. Další benzínka vzdálená asi 50km už prý má otevřeno nostop a je jen minutu od naší trasy. OK! Pája si ve Švýcarsku schválně koupila datový balíček, aby mě mohla navigovat. Mě totiž data tam stojí cca 200,- za MB😂 a to bych se nedoplatila🤷🏻‍♀️ no nic, jedeme dalších 50 km kde Pája zavelí, že teď doprava nahoru do hor😂 já začínám být trochu nervózní, zda opravdu tam. Po kilometru se otáčíme, že se prý koukala špatně🤦🏽‍♀️ dojedeme o 2 km dolu k černé chatrči, která s benzínkou nemá společného snad vůbec nic a náš dojezd se snížil na 20 km. SUPER! Pája nezoufá a hledá dál. Prý cca 15 km je Shellka otevřená 24h! YES! Dojedeme tam a tam zavřeno😂 dojezd 5km. Já odmítám jet dál a říkám, že tam přenocujeme do 05:30, kdy otevírá. OK! Po cca 15 minutách přijíždí k vedlejšímu stojanu pán, v klidu zaplatí u automatu (který za A u našeho stojanu nebyl a za B ani nešel z našeho stojanu vidět), natankuje a jede dál. V duchu jsem pánovu děkovala do nebes a natakovala plnou😂 hurá pracovní výlet pokračuje💪🏻😍

Po 15 km po celém Nice, Pája našla malou zátoku s šutrama a rozhodně nutně chtěla fotky přímo na těch šutrech. Než jsem se vrávorajíc dostala z jednoho šutru na druhý oběšená taškama, botama, Páji věcma a foťákem, byla Pája už o 10 šutrů dál rozplácnutá s krvavým kolenem🤦🏽‍♀️😂 Hlavně:,, Bacha Miuško, abys neuklouzla.“ Po 20 minutovém focení, kdy nebyla jen Pája úplně mokrá od vln, ale i já s foťákem jí to konečně stačilo a hurá na hotel🙏🏻😂Po návratu na hotel a chvilkovém učení, jsme si řekly, že si pustíme k usínání díl HIMYM. Cca po 5vteřinách úvodní znělky, obě 💤💤💤💤💤💤😂

V Nice jsem vlastně jen slyšela samý – ,,Ooo to je nádherný“ ,,Wow, to je tak boží“ 😂🤷🏻‍♀️ Pája chválou nešetřila a já nemůžu než souhlasit. Druhý den našeho výletu jsme se nemohly vynadívat na tenhle pohled, na to absolutně nejmodřejší moře a prostě nádherný město. Do toho jsme málem přišla o sluneční brýle, které jsem vlastnila cca 5 minut, spadla do jezírka, vylezna na Hashtag (#ILoveNice), zažila dopavní kolaps, když se zrovna pospíchalo na @tcr_series s @fotodroid_com, ale jinak to bylo prostě AMAZING😍

Co vám budu povídat, asi nic krom toho, že to na těch fotkách vypadá ještě o 200% hůř než ve skutečnosti🤷🏻‍♀️ Poté co jsme se vynadívaly na Nice (tohle je Monako – ale pokračuju se story z předešlé fotky), jsme tryskem musely na akci s @fotodroid_com. Další den byl ve znamení učení a toho, že si Pája spálila a opálila plavky za 3 minuty na sluníčku (jinak bylo zataženo) a poté seděla 3 hodiny u učení nahoře bez🤷🏻‍♀️😂 po učení nás opět čekala akce s @fotodroid_com. Na druhý den byl naplánovaný východ slunce. V 5:30 jsem teda vylezla na balkon, abych to omrkla (Pája ani nevystrčila noc). Bohužel sluníčko pod mrakem. Jdu to tedy oznámit @pajinkamezzeiova a ta pod peřinou zamumlá něco ve smyslu – ježiš to je škoda🤦🏽‍♀️🤷🏻‍♀️🙏🏻😂 Story will be continued …

Poté co se mi podařilo vykopat Páju z postele jsme mohly razit dál. Abych si trochu odpočinula, řídila Pája a to vám povim byla jízda.

Představte si jak Pája sedí v celkem velkém autě se svýma 160 cm a chce vidět na kapotu🤷🏻‍♀️no, když jsem poté přesedla, nevěděla jsem nejdřív kam složit nohy, než si tu sedačku zase posunu o kilometr dolů a dozadu🙏🏻😂 Další (bohužel krátkou) zastávkou bylo Saint Tropez. Jelikož jsem drzá, vlezu si kvůli fotkám přímo na molo, tak je jasný, že nás vidí se fotit nějaký čičmuňďák a řekne nám, ať si jdeme udělat fotky na loď no🤷🏻‍♀️ na fotky si ale budete muset ještě počkat. Přidávám je postupně, je jich hodně božích no🤷🏻‍♀️😂

MILÁN

Po příjezdu na hotel byla v plánu rychlá sprcha a Duom. Vletim do sprchy jako první a nechávám odtéct, ať to mám teplé. Čekám, mezitím si stihnu vyčistit zuby, vybrat šaty k Duomu, pokecat s Pájou a voda stále studená (čti ledová jako led!). Oznámím to tedy @pajinkamezzeiova ať se tam vůbec netěší, zatnu zuby a hodím cca 10 vteřinovou sprchu. Na kost promrzlá vylézám a jde na věc Pája, jejíž obličej se podobá utrápené kočce. Po půl minutě na mě huláká, že zatáhla za nějaky provázek a začla jí téct teplá … chápete to … provázek. Koho by napadlo zatáhnout za téměř neviditelný provázek … 🤦🏽‍♀️😂

Jinak všechny fotky jsou focené @sonya6000. Skla byla použita #sony28mmf2 a #carlzeiss55mm. Doma mám ještě @sony_a9 a samozřejmě se liší nejen cenou, ale i výstupem:) je to asi jako rozdíl mezi Fabií a Porsche:) Na cestování to ale bohatě stačí. V neutráních podmínkách podává naprosto skvělé výkony. Jakmile je maximální sluníčko nebo šero, už se výstup zhoršuje. S vytažením přepálených míst to také není žádná sláva a proto když jsem při focení mně, zapomněla foťák přenastavit, už to prostě z a6000 nezachráníte🤷🏻‍♀️☺️

Po ledové sprše letíme na tramvaj, která nás má hodit přímo do centra (jsem nejlepší v hledání těch nejlepších ubytování💪🏻😜). Bohužel u zastávky nebylo vůbec nic, takže jsme byly s Pájou nuceny nastoupit a jet na černo 😱. Já byla tak vyklepaná, že když jsme přejely cca 3 stanice blíže k centru, vystoupila jsem a běžela koupit do trafiky lístky. Tramvaj stále stála. Tak jsme s Pájou opět naskočily zpět. Na další zastávce nastoupí paní revizorky🤦🏽‍♀️🙏🏻😂 My dvě máme víc štěstí než rozumu fakt!

Z tramvaje běžíme za 5 minut 12 koupit lístky, s tím, že na Duom si lze lístky koupit pouze den dopředu, ale nám naštěstí stačila jen střecha, která zavírala v 19:00 a bylo 18:30🤷🏻‍♀️😂 takže takový sprint, kdy Pája opět prohlásila něco ve stylu, že se cítí a že je ráda, že to na fotkách nepůjde poznat. 🔝🤷🏻‍♀️ Milion schodů, kdy po doběhnutí nahoru na nás udýchané každý koukal jak na blbce a na holky bez absolutní kondice, jenže halooo ono to vyjít v poklidu a vyběhnout sprintem je prostě trochu rozdíl🤷🏻‍♀️😂 Nahoře na střeše Duomu je to prostě AMAZING a kdo tam ještě nebyl, tak rozhodně doporučuji!

Po návštěvě Duomu jsme si daly tu NEJlepší zmrzku ever (jakože granátové jablko? TOPovka😍). Omámené zmrzlinou hledáme nejlepší místo na vyfocení se s celym Duomem … bum, vyšplháme na kamenný kvádr a naskytne se nám naprosto úžasný pohled na Duom nasvícený sluníčkem a nad ním úplně černo a celá obrovská duha 😍 BTW. Nesu milion věcí, foťák, zmrzku a tak. Poprosím Páju, aby mi pomohla nahoru, abych si neušpinila šaty. Pája mě chytla a vytáhla tak pevně nahoru, až jsem se krásně vyválela, nalomila si nohu a modřina o velikosti fotbalového hřistě se na mé půlce zadku barví dodnes 🤦🏽‍♀️😂

Po Milánu nás ale ještě čekal zámek #neuschwanstein do kterého už je Pája cca 150 let zamilovaná a byla z něj opět unešená. Jako jo, pohádkový zámek to je o tom žádná, ale uklízet bych tam nechtěla 😂

Po našem odjezdu z Milana nás ještě čekal Neuschweistein, kde jsme se nemohly zdržet moc dlouho, takže jsme vyběhly nahoru (my vlastně s @pajinkamezzeiova pořád jen někam běháme🤷🏻‍♀️) a naskytl se nám nádherný pohled na hrad. Z instagramu jsme se dozveděly, že slavný most, ze kterého je vidět zámek je fajn, ale je tam vždy cca 1000 tutistů. Taky že jo… 🤦🏽‍♀️ takže další šplh nahoru na skálu v sandálkách stál opravdu za to. Takže doporučuju přeběhnout most a rovnou nahoru na skálu. Stojí to za to⛰🔝